תכירו 3 מניות של מערכות CRM הנסחרות בנאסד"ק

הרבה אנשים אינם יודעים אך בעברי הייתי (גיל חיים) מנהל מחלקת מכירות בבית ההשקעות "אלומות".

בתור משווק השקעות הייתי חיי את עולם הפיננסים בכל רגע נתון.

כאשר אומרים לחיות את עולם הפיננסים זה להיות 24/7 בתוך עולם המסחר ולהבין בכל רגע מה קורה בעולם ומה יכול להשפיע על הבורסה המקומית ועולמית בפרט.

בתוך עולם הפיננסים נחשפתי לראשונה למערכות CRM ובראש ובראשונה מערכת ה-CRM סיילפורס( salesforce) שהיא המערכת בעלת השווי שוק הגבוה ביותר בענף מערכות ה-CRM.

אז איזה מערכות CRM נסחרות יש? ואילו מערכות CRM הולכות להיכנס לעולם הפיננסים?

3 מערכות CRM נסחרות

מסחר בבורסה
  • מערכת CRM סיילפורס (Salesforce.com Inc.) – עם יותר ממאה אלף לקוחות פעילים, מערכת CRM סיילפורס (Salesforce) היא אחת מהמערכות CRM המוכרות ביותר בעולם.
    במערכת ישנם מספר רב של אפשריות והתאמות אישיות שאפשר לבצע במערכת.

    עם פרוץ מגפת הקורונה הטכנולוגיה השתפרה ומערכת ה-CRM סיילפורס (Salesfroce) היא בהחלט מובילה במרוץ.

    חברת סיילפורס (Salesforce) נסחרת בנאסד"ק (Nasdaq) כבר מספר רב של שנים ובהחלט מצדיקה את השם שלה. כיום מניית סיילפורס (Salesforce) שווה כמעט כ-300 דולר למניה נכון לתאריך כתיבת המסמך הזה.
  • מיקרוסופ דינמיקס (Microsoft Dynamics) – מיקרוסופ דינמיקס היא אומנם לא גדולה כמו מערכת סיילפורס (Salesforce) אך כחלק משילוב במערכת הכלים לעסקים של מיקרוסופ היא בהחלט מצליחה לתת לארגונים ערך מוסף בעזרת הפיצ'רים שהיא מציעה ויכולה להעניק לעסקים וארגונים. מיקרוסופט דינמיקס נסחרת כחלק מתאגיד מיקרוסופט ואין ספק שצריך לשים לב למערכת CRM זו בהמשך.
  • מאנדיי (Monday.com) – מה כבר לא דובר על מערכת מאנדיי (Monday) שהיא מערכת לניהול משימות ופחות CRM.

    אך עדיין לא מעט חברות משתמשים במטאור הטכנולוגי שהתחיל מחדר צדדי בחברת WIX הישראלית. כיום מאנדי נסחרת בנאסד"ק והיא שומרת פחות או יותר על אותו שווי מניה.

סיכום

לסיכום אפשר לומר שיש לא מעט מערכות CRM שנסחרות בבורסה העולמית ואין ספק שענף המערכות הזה ימשיך לצמוח ולטפס ככל שהטכנולוגיה תשתפר.

כך שאנו רואים בהחלט את הענף שנקרא מערכות CRM צומח בצורה משמעותית בהתאם לכל הדוחות ומניות של מערכות CRM גדולות בעולם מראות לנו.

התכנים המופיעים במאמר והתכנים המועברים על ידי ISRAELCRM אינם מהווים ייעוץ השקעות, טעון רישוי לפי חוק הסדרת העיסוק בייעוץ, בשיווק השקעות ובניהול תיקי השקעות, תנה”ש 1995 (“החוק”).

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם