מערכת CRM חדשה בארגון? הינה מה שחשוב לדעת!

israelcrm_assimilation

מערכת CRM חדשה בארגון או בעסק תמיד מביאה איתה אתגרים.

אתגרים כגון הטמעת המערכת וקליטתה בין העובדים השונים היא בהחלט לא פשוטה.

בנוסף לזאת, ברוב המקרים התהליך לא מתקדם כמו שתכננתם.

אז כיצד ניתן לבחור מערכת אם כמה שפחות בעיות בדרך?

הינה 3 נקודות שחשוב לדעת לפני שמתחילים!

נקודה מספר 1 – בזכות היכולות

״אנחנו בוחרים מערכת CRM בזכות היכולות שלה ומפסיקים לעבוד עליה בגלל הממשק שלה״.

הרבה ארגונים בוחרים מערכת חדשה בזכות האפשרויות הרבות שיש בה.

מערכות כמו סיילספורס או האבספוט מאפשרות לנו כלים מדהימים!

למרות זאת הממשק של שניהם שונה ולא מתאים לכל ארגון ובוודאי עסקים קטנים.

לכן כאשר מחפשים מערכת CRM חדשה לפעמים לא צריך הרבה אפשרויות.

בחרו במקום זה ממשק משתמש פשוט ונסו לעבוד עליו לפניכן.

היכרות מקדימה בוודאי תסייע לכם להבין האם המערכת מתאימה לכם או לא!

על אחת כמה וכמה מי שעובר להשתמש במערכת CRM בפעם הראשונה עדיף שינסה מערכות זולות ולא מורכבות.

זולות הכוונה היא במחיר נמוך.

  • חשוב לדעת – ישנם מספר רב של מערכות עם מחירים אטרקטיביים אך הכי חשוב לא להתחייב לשום מערכת אם זה המערכת הראשונה שלכם!

נקודה מספר 2 – מערכת CRM חדשה רק לפי המלצות!

דבר נוסף שצריך להבין וכתבנו על זה לא מעט!

בחירת מערכת CRM היא על בסיס המלצות משתמשים בלבד נקודה!

רבים בוחרים מערכת על סמך המלצות של חברים או קולגות בתחום.

זכרו כי כל ארגון והבעיות שלו.

לכן כל מערכת שבוחרים ומבצעים להטמעה צריכה להיות בהתאם לפעילות של הארגון עצמו.

כך שלבחור מערכת CRM חדשה צריכה להיות רק על בסיס המלצות והרחבנו על זה במאמר מורחב.(קישור למאמר)

נקודה מספר 3 – תהליך ארגוני

אחת הבעיות המרכזיות כאשר בוחרים מערכת חדשה היא חוסר התייחסות לתהליך הארגוני.

לאחרונה שוחחנו עם בעלים של ארגון שפנה אלינו לקבל חוות דעת אודות המערכת שהמליצו לו.

המערכת שהוצע לו היתה מערכת מובילה בעולם ובאמת יכולה לעשות המון דברים.

למרות זאת המערכת לא מתאימה לו וזה הבנו מיד ברגע שאמרו לנו!

אותו בעלים שאל אותנו כיצד זה יכול להיות? הרי בחרתי לעשות אפיון עם חברה מקצועית ומכובדת.

ציינו בפניו את היתרונות והחסרונות של המערכת אך יותר מהכל הסברנו לא שאין התייחסות כלל לתהליך הארגוני.

חוסר התייחסות זה היה מוביל למצב שהתחלה מבטיחה אך ההמשך קצת פחות.

לכן התייחסו לתהליך הארגוני לא פחות מהתהליך הטכנולוגי.

בחנו את כל האספקטים הרלוונטיים בארגון ובעזרת בחינה זו תבינו באמת כיצד להטמיע מערכת CRM חדשה בארגון או בעסק.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0