שילוב כלים מתקדמים במערכות CRM זה אחד הדברים החשובים במערכת.
כלים כגון צ׳אטבוטים ומערכות AI הם הנפוצים ביותר.
בנוסף לזאת החשיבות של כלים אלו היא משמעותית ויכולה לסייע לכלל המחלקות בארגון.
מחלקות כגון שיווק ומכירות מסתייעים בכלים אלו על מנת לחסוך זמן, לשפר את המכירות ועוד.
לעומת זאת מערכות חכמות למחלקות התפעול מסייעות לנו בעדכון התהליך אל מול הלקוח וכו׳.
מנגד חשוב לזכור כי שילוב כלים מתקדמים אלו לא יכול להיות רק AI או בוטים.
ישנם מספר כלים נוספים שחשוב לשלב בתהליך.
כלי מספר 1 – בינה עסקית (BI)
בינה עסקית BI – Business intelligence הינה כלי ניהול שפותח עוד בשנות ה-60.
כלי נועד לסייע למנהלים לקבל תמונה מדויקת יותר על הפעילות העסקית בארגון.
חשיבותה של הבינה העסקית היה קיים עוד ממערכת ה-CRM הראשונה.
מטרה של בינה עסקית היה בסופו של דבר להפוך להיות מערכת תומכת החלטה.
בעזרת השימוש ב-BI מנהלים בארגונים הצליחו לקבל החלטות מבוססות מידע ולהבין מה הכי נכון עבור הפעילות שלהם.
כלי מספר 2 – כלים אנליטים
ארגונים ועסקים רבים משתמשים בקידום ממון או בכלי שיווק בשביל להשיא את הפעילות העסקית.
שילוב כלים מתקדמים כגון הבאספוט מרקטינג(hubspot marketing hub) או זוהו אנליטיקס במערכת ה-CRM יתרום רבות לתהליך השיווקי.
מערכות אלו מאפשרות למנהלים לנהל מעקב תקין וטוב יותר.
ובכך לסייע לקבל תמונת מצב עדכנית וטובה הרבה יותר.
כלי מספר 3 – מערכות ייעודיות
בעולם העסקים ישנם עשרות מערכות ייעודיות.
מערכת ייעודית תסייע לנו לנהל את התהליך הארגוני בצורה טובה יותר.
תתארו לכם מערכת לתיאומי פגישות.
מערכות שכאלה מעניקות אפשרות לנהל את היומן פגישות שלנו בצורה טובה יותר.
דוגמא נוספת היא תותח שיחות.
מערכת להוצאת שיחות מאפשרות לנו להוציא יותר שיחות ולהיות יותר פרודוקטיביים.
בנוסף לזאת ישנם מערכות נוספות שיכולות לסייע בניהול מלאי, מחסנים ועוד.
לבסוף
לבסוף אפשר לומר שימוש ב-AI בהחלט יכול לסייע אך הוא לבד זה לא מספיק.
כך ששילוב כלים מתקדמים נוספים יכול לסייע לנו לא פחות משימוש במערכות אחרות ונפוצות.
נסו להבין מה המערכת הנכונה עבורכם.
בצעו בירור צריכים קצר בשביל לדעת מה טוב יותר עבור הארגון.
לאחר מכן ניתן לדעת באלו מערכות לבחור ולהמשיך לקבל ערך מוסף.