Hubspot המערכת שכל מנהלי השיווק חייבים להכיר.

Israelcrm Hubspot logo marketing

אנו בישראל CRM נחשפים ללא מעט מנהלים וארגונים שמעוניינים להוציא את המיטב מהמערכת שלהם ובמיוחד בתחום השיווק.

הדרישות הרבות וחלקם גם קצת משונות, מובילות את החשיבה שלנו לכיוונים בלתי צפויים ודורשות מאיתנו להציע גם פתרונות ייחודיים.

למרות זאת ישנם בקשות שתמיד חוזרות על עצמם והם בעיקר ממנהלי השיווק בארגונים השונים.

לכן אחת ולתמיד אנו ממליצים למנהלי השיווק ובדירוג 5 כוכבים ב-"מדד נסטיה" על מערכת ה-CRM ממובילות בעולם והיא הבספוט Hubspot.

מדד נסטיה של ISRAEL CRM
מדד נסטיה של ISRAEL CRM

מה זה Hubspot?

בעולם מערכות ה-CRM אין כמעט ואחד שלא שמע על מערכת Hubspot.

מערכת ה – CRM שהוקמה על ידי בריאן האליגן בוגר המכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס(MIT) בשנת 2006 נכנסה בסערה לעולם המערכות והצליחה לכבוש רבים.

כיום Hubspot מעניקה שירות ליותר מ-100,000 לקוחות ברחבי העולם ונסחרת נאסד"ק החל משנת 2014 ונחשבת לאחת ממניות ה-CRM המובילות.

אחת הסיבות שמערכת זו כבשה את עולם מערכות ה-CRM היא בזכות הכלים שהיא מציעה למשתמשים ובמיוחד למנהלי השיווק, מה שהופך אותה לאחת מהמערכות המועדפות בתחום השיווק.

כשאנחנו מתכוונים לכלים איננו מדברים רק על יחסי המרה או זיהוי מקור הגעה אלה ממש על כלים משמעותיים שנפרט בהמשך.

כך שאם אתם מנהלי שיווק ורוצים לקפוץ צעד אחד קדימה? הינה כמה סיבות שבגלל אתם צריכים לעבור לעבוד עם מערכת Hubspot.

להלן 3 סיבות למה מנהלי שיווק צריכים להשתמש במערכת Hubspot

סיבה מספר 1 – Hubspot Marketing Analytics

כל מנהל שיווק מבין ויודע כי ניהול נכון של הדאטה יכול לחסוך עשרות אלפיי שקלים בקמפיין פרסומי.

מודול ה- Hubspot Marketing Analytics של Hubspot הוא בדיוק הכלי שכל מנהל שיווק חולם עליו.

Marketing Analytics מעניק למנהלים את האפשרות לרכז את כל מקורות ההגעה תחת מקום אחד, ביחד עם כל החיבורים האפשריים שהדיגיטל מציע לנו כיום.

לדוגמא: דפי נחיתה, פייסבוק, צ'טים, בוטים, וואצאפ ועוד כלים נוספים שנועדו לרכז את המידע תחת מקום אחד.

מודול ה-Hubspot Marketing Analytics נחשב לאחד מהכלים הנוחים ביותר להפקת דוחות ומדידת ביצועי הפרסום של הארגון בפשטות ויעילות.

התוצאה? חסכון של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים או דולרים בפרסום ומדד ROI חיובי בהרבה.

Hubspot Roi Israelcrm

סיבה מספר 2 – כמות אדירה של פיצ'רים

ציינו את זה בתחילת המאמר כי מערכת Hubspot מעניקה מספר רב של כלים עבור מנהלי השיווק ולמרות זאת יש לנו את הצורך לפרט.

השימוש במודול ה – Hubspot CMS Hub (Content Management System) הינו אחד הכלים האוהבים שלנו במערכת.

CMS Hub מעניק לנו את האפשרות להקים דפי נחיתה ו-Mini Site ייעודי לניהול קמפיינים.

כן שמעתם נכון אין יותר תלות במשרדי פרסום או בגורמים חיצוניים לצורך ניהול הקמפיינים והחיבור למערכת? כבר קורה אוטומטית כן?

אז נכון עדיין יש עסקים קטנים שלא תמיד יש להם את הזמן לנהל את הקמפיינים שלהם לבד הרי בסופו של דבר כולנו צריכים לעבוד בתחום העיסוק שלנו.

למרות זאת ארגונים שיכולים להרשאות לעצמם לנהל את הפרסום המדיה שלהם באופן עצמאי בהחלט יזכו לפיצ'ר מדהים שיכול לתת להם ערך מוסף עצום.

סיבה מספר 3 – ניהול כל המידע תחת מקום אחד

עם הכלים הקיימים היום בעולם הפרסום והדיגיטל אין ספק שרוב מערכות ה-CRM פשוט לא עומדות בעומס הפרסום הדיגיטלי השוטף את העולם.

לעומת זאת מערכת Hubspot הצליחה למלא בדיוק את החלל הזה בעוד מערכות אחרות נשארו מאחור.

Hubspot הצליחה להעניק למנהלי השיווק ובכלל לכל המשתמשים במערכת ריכוז של המקורות תחת מקום אחד בעזרת מספר מודולים שהיא מקדמת ומובילה.

כיום Hubspot מרכזת תחתיה מספר מודלים עיקריים ובעזרתם היא מסייעת לארגונים לנהל את המידע הקיים בארגון, להוציא יותר בתחום השיווק וכמובן ליצור קשר טוב יותר עם הלקוח.

מסקנה

לסיכום אין זה משנה באיזו מערכת CRM תבחרו לנהל את המידע בסופו של דבר ישנם בענף המערכות CRM המון מערכות שמציעות מוצר מעולה לשימוש הארגונים.

נקודה נוספת שחשוב לנו לציין Hubspot הינה מערכת זולה כלל לשימוש ואולי בגלל זה רוב הארגונים הגדולים בוחרים לעבוד עמה והם בהחלט מקבלים את התמורה לכסף.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם