INTEGROMAT המערכת שתשנה לכם את הארגון!

INTEGROMAT ISRAELCRM

כמה ממכם שמעו על השם הזה אינטגרומט (INTEGROMAT) ויודעים כיצד המערכת הזאת יכולה לשנות את הארגון באופן כל כך חיובי? אז אם לא שמעתם זה הזמן להכיר את המערכת שתעשה לכם מהפכה באוטומציות הארגוניות והשיווקיות.

מה זה אינטגרומט (INTEGROMAT)?

אינטגרומט (INTEGROMAT) הינה חברת הייטק שהוקמה בשנת 2012 ובסיסה הינו בפארג במדינת צ'כיה. המערכת מאפשרת לבצע אינטגרציות בין מערכות שונות באמצעות אפליקציות ייעודיות שפותחו על ידי החברה בעצמה או באמצעות מפתחים חיצונים שיוצרים בכל יום עשרות אפליקציות שונות לצורך ביצוע אינטגרטציות או אוטומציות שיווקיות. חברת אינטגרומט (INTEGROMAT) מתהדרת בסלוגן "הדבק של האינטרנט" וכיום לאחר מספר שנים של ניסיון רב בתחום היא בהחלט יכולה לטעון זאת.

כיצד משתמשים במערכת?

השימוש במערכת הינה פשוט מאוד ולא מצריך ידע רחב לפניכן בתכנות או בכתיבת קוד. כל מה שצריך הוא הבנה בסיסית בבניית תרשימים או אסטרטגיה שיווקית ומשם רק ניתן להתפתח. בנוסף לזאת אינטגרומט מציע לכם יותר מעשרת אלפים אפליקציות שונות החל מאפליקציות של GOOGLE ועד למערכות שהם ייעודיות למדינות מסויימות.

מה חשוב לדעת לפני מתחילים?

  1. קהילת אינטגרומט בישראל – ישראל נחשבת לחלוצה בכל הקשור לאינטגרומט (INTEGROMAT) ויחס השותפים העסקיים בישראל הוא הגדול ביותר ביחס לשותפים אחרים בעולם. כיום בישראל ישנה קבוצת פייסבוק מובילה שבכל יום רק גדלה בכמות האנשים ושמה הוא "מקצועני האוטומציה" בבעלות אייל גרשון וחנן אב צוק שבבעלותם מערכת "קולבוקס – CALLBOX".
  2. עלויות – עלות השימוש במערכת אינטגרומט (INTEGROMAT) זולה משמעותית מהמתחרה העיקרית שלה ZAPIER. למרות זאת חשוב לשים לב שהתמחור במערכת אינטגרומט (INTEGROMAT) שונה באופן התייחסות שלו לביצוע תרשים(scenario) ממערכת ZAPIER מה שלפעמים ידרוש חבילה גדולה יותר.
  3. אפליקציות – מערכת אינטגרומט (INTEGROMAT) מאפשרת שימוש באפליקציות מובנות אך כמו שציינו יש אפשרות להוסיף אפליקציות שפותחו על ידי מתכנתים מה שיצריך ממכם לקבל הזמנה על מנת להשתמש באפליקציה. בדקו לפני כל שימוש במערכת שאתם מעוניינים לעבוד האם יש לה אפליקציה ייעודית או אפליקציה להזמנה.
INTEGROMAT ISRAELCRM
לוגו מערכת INTEGROMAT

סיכום

לבסוף שימוש במערכת אינטגרומט (INTEGROMAT) כמו שציינו אינו מצריך נסיון מיוחד אך בהחלט פותח דלתות לעולם חדש וככל שתרצו לעשות יותר תצטרכו גם ללמוד. לכן אנחנו ממליצים שאם אתם מעוניינים להתמקצע בתחום עליכם להכיר את המערכת אך אם אתם מנסים לחסוך כמה שקלים? עדיף לשלם למקצוען שיבצע לכם את האוטומציה או אינטגרציה מאשר שתבזבזו זמן. זכרו מה נפוליאון בונפרטה אמר "בקשו ממני הכל רק לא זמן".

רוצים לנסות בעצמכם? לחצו והיכנסו לעולם חדש של אוטומציות

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם