תקשורת עסקית כיום הפכה להיות הרבה יותר ממרכזיה טלפונית או מרכזיה בענן כמו שנפוץ כיום.
התקשורת כיום מאפשרת לנו לנהל את העובדים בצורה כזאת שלא יהיה ספק לפספס מה הנציגים אומרים ללקוח.
בנוסף לזאת באמצעות שילוב של מערכות AI חכמות הצליחו בחברת וויסנטר – Voicenter להביא ערך מוסף!
כעת ולאחר הדגמה קצרה החלטנו בישראל CRM לארח את איתי נביא מנהל המכירות והשותפים של החברה.
איתי הוזמן ע"י לספר על החשדנות ועל כיצד משלבים AI עם המערכות שלהם.
אך לפניכן מי זה וויסנטר? מה היא תקשורת עסקית וכמובן הוובינר שביצענו!
מי זה וויסנטר – Voicenter
בעבר כתבנו מספר מאמרים אודות חברת הטלקום המובילה בישראל והיא וויסנטר.
החברה אשר מסייעת לעסקים למצוא פתרונות בנושא תקשורת עסקית.
פתרונות כגון מרכזיה טלפונית, נתב שיחות, חייגן אוטומטית וכעת שילוב של AI.
החברה הוקמה אי שם העשור הראשון של שנות האלפיים על ידי שלומי וניצן גוטמן.
שני אחים שהחליטו להרים את הכפפה בתחום המרכזיות ולקחת את זה צעד אחד קדימה.
תקשורת עסקית מה זה?
אחד התחומים המתפתחים ביותר בעולם הוא תחום הטלקום.
אם בעבר טלפון היה רק אמצעי תקשורת היום שיחות ובכלל טלפון נהיה הרבה יותר מזה.
באמצעות החדשנות בתחום אנחנו יכולים כיום לדעת את כמות השיחות שנוצרו במוקד שירות או המכירה.
נוכל לבצע אוטומציות ואינטגרציות למערכות משלימות כגון תותח שיחות חיצוני שיסייע בניהול השיחות.
כיום החידוש העיקרי הינו שילוב AI במערכות הטלפוניות.
זה הוביל לכך שהתקשורת העסקית בין הארגון ללקוח הולכת ומשתפרת.
כעת ניתן לדרג את השיחה באופן אוטומטי, לזהות כיצד הרגיש הלקוח בשיחה ועוד.
בדיוק בשביל זה עשינו את הוובינר ולכן אנחנו מזמינים אתכם לצפות בו ולראות כיצד הוא מסייע לכם!