מגפת הקורונה הביאה עליה הרבה דברים פחות טובים עלינו בני האדם. למרות זאת ברמה הטכנולוגית היא בהחלטת גרמה לאנשים להבין שעליהם לדחוף לחדשנות, לחדש את מערכת ה-CRM ולהבין שכיום מערכת CRM היא המפתח להצלחה. למה? ואיך? בדיוק בשביל זה המאמר הזה.
למה CRM היא המפתח להצלחה?
כאשר אנשים מדברים על מערכת CRM עליהם להבין שכיום יותר מתמיד CRM הוא הכלי המרכזי בארגון הרבה יותר מכל מערכת אחרת שהארגון או העסק משתמש. הסיבה המרכזית שמערכת לניהול קשרי לקוחות או במילים אחרות CRM היא המפתח להצלחה היא בעקבות שינוי המגמה בעולם מוקדי השירות (CALL CENTER).
בעבר מוקדי השירות היו נטל כלכלי עבור ארגונים קטנים ובינונים ורוב העסקים שיחזקו מוקד של יותר מ10 אנשים היו ברוב המקרים מופסדים על המוקד אך בכל זאת ממשיכים להחזיק ולתפעל אופרציה יקרה זאת. בעקבות מגפת הקורונה ארגונים רבים נוכחו לגלות שמוקד המכירות או השירות שמתנהל ברוב הזמן על ההפסד, הפך להיות מנוע הצמיחה העיקרי של הארגון. לכן כמו שחייל יוצא לקרב עם הציוד החדש ביותר כך גם בעולם המוקדים והשירות. ארגונים רבים הבינו שמי שלא יבצע שדרוג למערכות הטכנולוגיות שלו ולמערכת ה-CRM בפרט יאלץ להישאר מאחור.
לאחר הבנה זאת בארץ ובעולם התחלנו לראות כי בשנת 2021 חלה התפתחות משמעותית בכל הקשור לניהול משימות(מערכת MONDAY) או מערכות CRM נוספות שבראשם נמצאת סיילספורס(מערכת Salesforce) עם כלים אדרים וחדשנות פורצת דרך הובילו את הארגונים להבין שמערכת CRM היא המפתח להצלחה של הארגון בעצם העובדה שהיא מצליחה לנהל מוקדי המכירה והשירות ובכך לתרום רבות למנוע הצמיחה של העסק.

איך מערכת CRM הופכת למפתח להצלחה?
ישנם המון סוגים של מערכת CRM שיכולות לסייע לארגון אך מעט מאוד מהמערכות האלה באמת מסייעות ותורמות.
איננו מתכוונים לומר איזה מערכת הכי טובה עבור הארגון או העסק שלכם אך עליכם להבין שניהול נכון של מערכת CRM וביצוע אפיון מפורט יכולים לסייע לארגון או לעסק להגיע לגבהים שלא חשבתם עליו לפני שהתחלתם לקרוא את המאמר הזה.
רוצים לקבל פרטים נוספים? צרו איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם
