מערכת CRM מומלצת בעברית זה שאלה נפוצה שאנו נתקלים בה בישראל CRM.
ארגונים וחברות רבים פונים אלינו בדרישה למערכת מומלצת.
הרצון לקבל המלצה למערכת ספציפית בוודאי כזאת שתומכת בעברית היא לגיטימית.
בסופו של דבר אם אנחנו עובדים במשק הישראלי אז השפה שלנו היא עברית.
בדיוק בגלל חשוב להבין את היתרונות והחסרונות של סוגי המערכות ודגשים שצריך לדעת.
אל תחפשו מערכות בינלאומיות!
בחירת מערכת יכולה להיות אתגר לא קל לאף ארגון.
אחד המחסומים העיקרים בבחירת מערכת היא ממשק המשתמש של המערכת או במילים מוכרות יותר – UI.
הממשק צריך לתמוך בתצוגה מימין לשמאל ובנוסף לזאת גם השדות צריכות להיות בעברית.
בדיוק בגלל זה חשוב לציין שהחברות הבינלאומיות כגון מאנדיי – Monday.com, הבאספוט – Hubspot ועוד.
כלל לא תומכות בממשק מימין לשמאל.
עליהם אפשר להוסיף את המערכת קליק אפ – ClickUp שנחשבת לאחת ממערכות ניהול המשימות המובילה בעולם.
אותם מערכות שציינו מומלצות במקרים רבים על ידי מטמיעי מערכות CRM.
המלצה על המערכות הללו נובעת בעיקר מרצון להשתמש באפשרויות הרבות של המערכות השונות.
אך גם מעמלות בגין הרשמה של משתמשים.
- חשוב לנו לציין – לא כל מטמיעי המערכות בוחרים מערכת רק בגלל עמלה הרשמה וישנם רבים שמעדיפים כלל לא קבל עמלה מחברות התוכנה השונות.
אותן מערכות שציינו בהחלט מציעות לנו מספר רב של אפשרויות אך בפועל הם לא תומכות בשפה העברית.
בנוסף לזאת ישנם נקודות כמו אפליקציות ומרכזיות שלא מתאימות לקהל הישראל.
לכן כאשר מחפשים מערכת CRM מומלצת בעברית? ותרו על הבינלאומיות.
מערכת CRM מומלצת בעברית? אל תחפשו רחוק מדי!
לאחר שהבנו כי ממשק המשתמש הוא רק נקודה קטנה בעבודה על המערכות הבינלאומיות.
ישנם נקודות נוספות שצריך להתייחס אליהם אך זה רק במידה ותעברו אפיון רחב.
אז מה אפשר לעשות וכיצד ניתן למצוא מערכת מומלצת?
אז הינה 3 נקודות שחשוב לבדוק כאשר מחפשים מערכת.
נקודה מספר 1 – בדקו את ממשק המשתמש
הנקודה הראשונה שאנו רוצים לדבר עליה היא ממשק המשתמש של המערכת.
בגלל שהמערכות הבינלאומיות מציעות ממשק משתמש נוח במיוחד אך לא תומך בשפה העברית חושב לבדוק אותו דווקא במערכות שתומכות.
חשוב לציין כי יש המון מערכות CRM ישראליות שתומכות בעברית.
אך רובם הגדול פשוט לא נוח ואפילו מיושן היינו אומרים.
לכן רגע לפני שאתה ממהרים לבחור מערכת על בסיס דמו עצרו!
עבדו קצת על המערכת ותראו אם מסתדר לכם לעבוד עליה ברמה היום יומיומית.
בדקו האם הממשק נוח לכם ומשרת את העבודה השוטפת.
נקודה מספר 2 – גישה לממשק API
המערכות הבינלאומיות משרתות מיליוני משתמשים.
בעקבות שירות למיליוני משתמשים כך גם הדרישות שלהם עולות.
מצב זה מוביל אותם להעניק גישה מלאה לממשק ה-API של המערכת.
גישה לממשק זה אינה זולה לחברות התוכנה ודורשת פיתוח תמידי בכל עת.
לעומת זאת בישראל אנחנו נתקלים במערכות שמעניקות שירות רק לעשרות אלפים בלבד.
בנוסף לזאת רובם הגדול נמצא על מערכות מובילות כמו פיירברי – Fireberry, אוריגמי – Origami.
מערכות אלה מציעות גישה לממשק המפתחים של המערכת לעומת המתחרות הקיימות כיום בענף.
נקודה מספר 3 – "צדיקה בסדום" – זוהו CRM
רגע לפני שאת מתחילים לחפש מערכות ישראליות חשוב שתכירו את זוהו ניהול לקוחות – ZOHO CRM.
זוהו ניהול לקוחות היא תוכנת CRM מובילה בעולם.
לאחרונה חברת התוכנה הבינלאומית החליטה להיכנס לשוק הישראל וכתוצאה מכך תרגמה את המערכת.
זוהו מציעה לנו ממשק משתמש מימין לשמאל ותומך בעברית מלאה ביחס למתחרות שלה.
בנוסף לזאת יש למערכת מספר מודולים רחב ומאפשר כלים רחבי היקף בכל התחומים של הארגון או העסק.
למרות זאת גם להם יש בעיות בתרגום אך זה כל הזמן משתפר.
לכן בחנו גם את המערכת הזאת.
בצעו עליה דמו, היא מעניקה 15 יום חינם לניסוי המערכות ויודעת לתת ערך מוסף עצום למי שעובד עליה.
למרות זאת חשוב לזכור ״מרוב עצים לא רואים יער״.
הרבה אפשרויות לפעמים מצריכות ידע מקדים והיכרות עם המערכת.
היעזרו מומחה למערכת ובצעו אפיון מקצועי לפני שאתם מתחילים לעבוד עליה.
לבסוף אפשר לומר שאם אתם מחפשים מערכת CRM מומלצת בעברית? חשוב שתבדקו קודם בארץ!