מה זה מערכת ניהול קשרי לקוחות? הרבה יותר ממה שאתם חושבים!

PMO-VS-CRM-ISRAELCRM

מה זה מערכת ניהול קשרי לקוחות? או במילים מוכרות יותר מערכת crm, זו שאלה מאוד נפוצה.

השאלה הזו היא גם אחת מהשאלות המובילות במנועי החיפוש השונים כאשר מחפשים מערכות CRM.

אך בעולם העסקים של היום האם מערכת CRM היא רק מערכת לניהול קשרי הלקוחות?

כנראה שלא.

מה זה מערכת ניהול קשרי לקוחות בעולם העסקים של ימינו?

כאשר אנו רוצים לדעת מה זה מוצר מסוים ברוב המקרים אנחנו מחפשים בגוגל או במנועי ה-AI השונים.

אותם מנועים מטרתם להציג לנו תשובה לשאלה ששאלנו בדיוק כמו פה בכותרת.

אך בפועל האם נקבל את התשובה שאנחנו רוצים? לא בטוח.

עולם העסקים של ימינו משתנה מהרגע להרגע וכך גם הטכנולוגיה.

אם בעבר שימוש במערכת CRM היה נועד אך ורק לניהול לקוחות היום הוא הרבה יותר מזה.

מערכות לניהול קשרי לקוחות כיום נותנות לנו הרבה יותר כלים.

כלים ניהולים כמו לוחות בקרה, תמיכה בקבלת החלטות, שירות לקוחות וניהול עובדים.

כל זה נועד במטרה פשוט להנגיש למשתמש את הכל תחת מקום אחד.

בעזרת התממשקויות ואינטגרציות ניתן גם להשיג מזה הרבה!

התממשקויות וחידושים

אז כמו שציינו כיום חשוב שכל מערכת תאפשר לנו גישה למספר מערכות שונות.

נקודה זו יוצרת הבדל בניהול הלקוחות של ימינו לעומת העבר.

שימוש באינטגרציה ואוטומציות הפך להיות חלק בלתי נפרד ממערכות ה-CRM.

כך שהשאלה מה זה מערכת לניהול קשרי לקוחות? היא כבר לא עוד רק ניהול לקוח.

באמצעות חידושים והתפתחות הטכנולוגיה, עלינו להבין כי מערכת CRM מובילה חייבת לתת לנו ערך מוסף.

ערך מוסף בתחום AI יכניס חידושים רבים למערכת ועל זה יש עוד כלים נוספים שחשוב שהיו.

מערכות כמו BI או מערכות מרקטינג אוטמיישן(marketing automation) כיום משתלבות ישירות בתוך מערכות ה-CRM השונות.

כך שכבר היום המערכות מובילות כמו סיילספורס(Salesforce) וזוהו(Zoho) מאפשרות שימוש בכלים אלה ובוודאי ב-AI במערכות שלהם.

לבסוף

לבסוף אפשר לומר כי היום מערכות התוכנה השונות לקחו את הניהול של הארגון צעד אחד קדימה.

כלומר שלא מספיק רק לנהל את הלקוח אלה את הארגון כולו מתוך המערכת CRM.

לכן רגע לפני שאתם בוחרים מערכת CRM או רוצים להבין מה זה מערכת לניהול קשרי לקוחות(CRM) השתמשו בטיפים הבאים:

טיפ מספר 1 – תבחנו את המערכת לעומק.

המערכת כיום היא לא רק ניהול לקוח.

היא יכולה לספק לכם דוחות, היא יכולה לסייע בקבלת החלטות ולהפוך את הארגון לפרודוקטיבי יותר.

טיפ מספר 2 – התייחסו לכלל הארגון

בכל מאמר שלנו אנחנו מסבירים את החשיבות של ההליך הארגוני לפני הטכנולוגי.

בחינה ושילוב של כלל המחלקות בארגון יסייע לכם בחירה ויענה לכם על השאלה מה זה באמת מערכת CRM.

טיפ מספר 3 – בחירת מערכת רק על פי חוות דעת!

רבים ממהרים לבחור מערכת מערכת CRM רק כי מישהו המליץ להם עליה.

זה בהחלט מבורך אך בפעול בחירת מערכת חייבת להיות מותאמת לכל ארגון באופן אחר.

יתכן ארגון יבחר להשתמש במערכת סיילספורט ואילו אחר יבחר במאנדיי.

אך בשורה התחתונה חשוב להשתמש רק בחוות דעת של משתמשים.

זה יסייע לכם ויעניק ביטחון לתהליך, בסופו של דבר אנשים שממליצים חוו מה שאתם הולכים לחוות.

בעזרת חוות הדעת תוכלו להימנע מטעויות, וכמובן לדעת מה נכון לכן יותר.

אז לסיום אפשר לומר כי טיפים אלו הם הבסיס לתהליך הראשוני והם קצת עוזרים לנו לענות על השאלה מה זה מערכת לניהול קשרי לקוחות.

נסו לשנן אותם ובעזרתם תבינו כיצד מה זה כיום מערכת לניהול קשרי לקוחות.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0