אינטגרומט וזאפייר! תכירו את הכלים שישדרגו את מערכת ה-CRM

Integration-Israelcrm

כיום בעולם מערכות ה-CRM ובכלל בעולם האוטומציות אין כמעט אחד שלא מכיר את מערכת אינטגרומט(Integromat) או זאפייר(Zapier).

השימוש במערכת אלו הפך להיות כלי מרכזי לכל מערכת CRM או ארגון שרוצה לשדרג את הפעילות העסקית שלו.

לפני שנסביר לכם מה היתרונות של המערכות שציינו בכותרת נרצה להמליץ לכם להיכנס לקבוצת "מקצועי האוטומציה" על מנת להבין כמה המערכות האלה שינו את עולם האוטומציה.

מה זה Integromat ו-Zapier?

נבחר להתחיל דווקא במערכת אינטגרומט שהיא מערכת טכנולוגית המאפשרת לבצע אוטומציות בין מערכות שונות לדוגמא גוגל ומערכת פאוורלינק CRM ועוד.

מנגד יש לנו את מערכת Zapier שאף היא מערכת טכנולוגית וגם היא מאפשרת לנו לבצע אוטומציות שונות בין המערכות.

כמו שציינו שימוש במערכות אלו יסייע לכם לחבר מערכות שונות ויחסוך לכם הרבה זמן וכמובן כסף בחיבור מספר רב של מערכות שונות וכל זה במטרה ברורה לייעל את הפעילות במערכת ה-CRM.

למה להשתמש במערכות אלו?

לאחרונה כולנו רואים את הזינוק בביקוש לתהליכי אוטומציה בארגונים.

פיתוח תהליכי אוטומציה אינו זול ואף דורש אפיון מקדים מה שבהחלט יכול להשפיע על הפעילות הארגונית וכמובן הכספית שלו.

מערכות Integromat ו-Zapier מאפשרות לארגון לבצע התממשקות ואוטומציות בצורה פשוטה מבלי לרכוש שירותי תכנות של מתכנתים.

הינה כמה סיבות למה להשתמש במערכות אלו:

  1. חיבור למערכות שונות ללא צורך במתכנת – בעבר חיבור למערכת CRM או מערכת שונה היה מצריך כתיבת קוד.

    כיום עם התפתחות ממשקי הענן וה-API עלינו להבין כי חיבור למערכות שונות נהיה פשוט וקל ולכם שילוב של מערכות אלו עם מערכת CRM יכול לחסוך לנו הרבה זמן בביצוע משימות.
  2. בניית תהליכי עבודה מותנים בזמן – לא כל מערכת CRM מאפשרת לנו לבצע תהליכים מותנים בזמן ולכן כלים כמו Integromat או Zapier יכולים לסייע לנו לתזמן תהליכים ולהפוך את הארגון ליותר מקצועי.
  3. חסכון בעלויות – בסופו של דבר חיבור מערכות עולה כסף! לכן השימוש במערכות שכאלו יכול לחסוך לארגון מאות דולרים בחודש אם לא אלפים!
Integration-Israelcrm

דברים שחשוב לדעת

אז נכון הרחבנו ממש מעט על המערכות השונות אך למרות זאת חשוב לדעת כי שימוש במערכות אלו דורש ידע מקדים.

לכן לפני שאתם רצים לרכוש את המערכות ולהתנסות בהם אנו ממליצים לבצע אפיון מוקדם והבנת צריכים לפני שמתחילים לעבוד עליהם.

הסיבה שאנו ממליצים זאת היא מכיוון שתהליכי אוטומציה ובכלל שימוש במערכות חיצוניות יכול להיות טריקי מה שיוביל דווקא לפעולה הפוכה.

מסקנות

לבסוף כמו שאתם קראתם יש יתרונות וחסרונות לכל מוצר אך ההמלצה שלנו היא לשלב בין המערכות כך שאם אין לכם ניסיון רב או הבנה טכנולוגית רחבה השתמשו במערכת Zapier.

לעומת זאת אם אתם רוצים להוציא את המקסימות ממערכת CRM שלכם המלצה שלנו להשתמש במערכת אינטגרומט.

בנוסף לזאת כמו שציינו בתחילת המאמר אנחנו ממליצים לכם לחפש את קבוצת "מקצועני האוטומציה" בפייסבוק שם תוכלו למצוא מידע רב על תהליכי אוטומציה ועוד.

שיתוף המאמר:
שיתוף ב facebook
פייסבוק
שיתוף ב twitter
טוויטר
שיתוף ב linkedin
לינקדין
שיתוף ב whatsapp
וואטסאפ
שיתוף ב email
אימייל

אולי יעניין אותך גם

הצטרפו לדיון