אינטגרציה נכונה עם אקטיב טרייל ומערכת CRM?

ActiveTrail ISRAELCRM

ארגונים ובעלי עסקים רבים עובדים על מערכת הדיוור אקטיב טרייל – Active Trail.

שימוש במערכת זו, היא בעיקר עבור ביצוע דיוורים שיווקים או שירותים ללקוחות.

בנוסף לזאת ובמהלך השנים אקטיב טרייל – Active Trail הפכה להיות מערכת מרקטינג אוטומיישן.

המערכת כיום מציעה ללקוחותיה אפשרות לשליחת הודעות SMS, ווצאאפ וכמובן ניהול מסע לקוח.

אקטיבל טרייל – Active Trail מעניקה למנהלי השיווק כלים אדירים.

האפשרות לנהל מסע לקוח יכולה להשפיע גם על הניהול הלקוח ובכך להשיג תוצאות טובות יותר.

בגלל כלים אלו ארגונים ועסקים מעוניינים לבצע אינטגרציה למערכת אקטיב טרייל – Active Trail ומערכת ה-CRM.

במאמר הקרוב נציג לכם 3 שלבים שצריך לבצע על מנת לבצע אינטגרציה נכונה למערכת ה-CRM.

  • חשוב לנו לציין – אין זה משנה איזה מערכת CRM אתם עובדים עליה, המטרה היא התהליך.

שלב מספר 1 – טיוב המידע

השלב הראשון בביצוע אינטגרציה הוא האיכות של המידע הקיים במערכת דיוור או במערכת ה-CRM.

לפני שאתם ממהרים לבצע אינטגרציה בין המערכות נסו לבדוק האם המידע שלכם מעודכן.

החשיבות של מידע מעודכן ותקין יפגוש אתכם בשלב השני של התהליך.

הבדיקה יכולה להתבצע על מספר שדות לדוגמא:

  1. נתונים יבשים – נתונים כמו שם, טלפון, דואר אלקטרוני הכרחיים לדיוור.
    הקפידו לוודא שהמספרים או הדוא"ל המועבר למערכות הדיוור או ה-CRM תקינים וניתן לדוור אותו.
    הזנה של מידע לא תקין יעלה את כמות הרשומות וכך גם את החבילה שאתם רוכשים.
  2. נתונים דינאמים – אחד השימושים העיקרים במערכות דיוור הוא דיוור לפי רכישה, יום הולדת או הצטרפות לשירות.
    נסו לעדכן את המידע הזה טרם תחילת התהליך וזאת במטרה שלא תצטרכו לעבוד כפול ובין מערכות.

מטרת השלב הראשון הוא למנוע טעויות.

תחשבו על זה שאתם מקבלים הודעה מארגון או מועדון שהייתי חברים בו בעבר על שירות קיים.

  • חומר למחשבה – איך הגבתם שקיבלת הודעה על שירות שאתם לא משתמשים או השתמשתם בו?

שלב מספר 2 – מסע לקוח באקטיב טרייל

השימוש העיקרי במערכת הדיוור ובאקטיב טרייל – Active Trail בפרט הוא האפשרות לנהל מסע לקוח.

מסע לקוח יאפשר לכם לגייס לקוחות, להציע שירותים חדשים וכמובן לשפר את המותג.

פעילות של מסע לקוח צריכה להיות מדויקת וקלילה לתפעול עבור הלקוח.

מערכות כמו אקטיב טרייל – Active Trail מסייעות לנו המנהלים לבנות תהליך שישיג לנו בדיוק את הדרישה הזאת.

לכן רגע לפני שאתם מחברים את המערכות נסו לבנות מסע לקוח.

תנסו להבין מה בדיוק התהליך שאתה רוצים לעשות ואיזה פלטפורמה להשתמש.

בחירה בפלטפורמה הנכונה יכולה להשפיע רבות על הארגון ועסק.

  • זכרו – כניסה למערכת דיוור ללא תהליך מוגדר מראש היא כמו ללכת בשביל שאנחנו לא יודעים לאן הוא יוביל.

שלב מספר 3 – אינטגרציה לאקטיב טרייל

השלב האחרון ולפי דעתנו הוא הכי פחות חשוב הוא האופן שאתם מבצעים את האינטגרציה.

כיום ישנם אפשרויות רבות לחבר את מערכת אקטיב טרייל – Active Trail למערכות ה-CRM השונות.

שימוש במערכות כגון MAKE או ZAPIER מאפשרות לבצע חיבור ממש בלחיצת כפתור.

בעזרת מערכות אלו תוכלו לגשת לכל מערכת CRM או למערכת הדיוור ודרכם תוכלו לבצע אינטגרציה פשוטה.

האינטגרציה עצמה לא לוקחת יותר מדי זמן בוודאי עם יש לכם מסע לקוח מוכן כמו שציינו.

כך תוכלו לחבר בין המערכות ביעילות בזריזות.

רגע לפני שאתם רצים לחבר את המערכות חשוב לנו לומר שחיבור שכזה דורש ידע מקדים.

נסו למצוא חברת תוכנה שתסייע לכם בחיבור או פרילנס שמכיר את המערכות.

נכון שהחיבור הוא פשוט וניתן לבצע אותו לבד אך אם זה החיבור הראשון שלכם במערכות שציינו נסו ללמוד קודם.

לבסוף

לבסוף אין זה משנה איזה מערכת CRM אתם עובדים עליה או רוצים לחבר.

הקפדה על שלושת השלבים שציינו תחסוך לכם המון זמן וכסף.

כך תוכלו להשקיע אותו במקומות נכונים והתמורה? מערכת CRM ומערכת אקטיב טרייל – Active Trail שמדברות שפה אחת.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם