ניהול משימות? תכירו את Airtable – איירטייבל.

ISRAEL CRM AIRTABLE

עסקים וארגונים רבים פונים אלינו לצורך הטעמת מערכת CRM. חלקם מגיעים אלינו עם אפיון מסודר שמציג תרשים זרימה וחלקם מגיעים אלינו שהם אינם יודעים כלל את התהליך שצריך לבצע.

לאחר בחינת האפיון המוכן או תהליך העבודה הארגוני אנו מבינים שארגונים בסדרי גודל של עד 10 עובדים אינם צריכים בהכרח מערכת CRM והם יכולים להסתפק במערכת ניהול משימות.

המערכת שהיום אנחנו נציג בפניכם היא מערכת איירטייבל – Airtable מערכת ניהול משימות מובילה בעולם שתופסת תאוצה גם בישראל.

מה זה איירטייבל – Airtable?

מערכת איירטייבל היא תוכנת ניהול מידע בענן שיתופית שמאפשרת לנהל מידע תחת גליון ממש כמו קובץ אקסל מתוחכם שלא מצריך ידע מקדים בתכנות מוקדם.

החברה הוקמה בשנת 2012 על ידי 3 שותפים וכיום מטה החברה נמצא בסן פרנסיסקו שבארצות הברית.

כיום חברת איירטייבל – Airtable נחשבת כמובילה בתחום ובשנת 2021 בשיא משבר הקורונה הצליחה החברה לגייס כ-230 מיליון דולר עבור מיזמים חדשים שהיא מעוניינת להוביל.

שווי החברה נכון לאוקטובר 2021 כמעט 6 מיליארד דולר.

How to Use Airtable & Getting Started Tutorial

למה איירטייבל – Airtable?

הסיבה שאנחנו מפנים למערכת Airtable – איירטייבל היא מכיוון שרוב הארגונים מגיעים מתוך צורך של ביצוע משימות פנים ארגונים ופחות ממקום של ניהול לקוח. לאחר מספר בדיקות והיכרות עם המערכת הינה מספר סיבות ששווה לעבור בגללם למערכת זו.

סיבה מספר 1 – חלוקה לגליונות ותצוגות ייעודית

הסיבה הראשונה שבגלל אנחנו ממליצים על המערכת Airtable – איירטייבל היא האפשרות של המערכת לחלק את הפעילות לגיליונות לדוגמא גיליון לקוחות או גיליון פרויקטים.

כמובן שבכל גיליון אפשר לעשות סינונים ולהציג רק את הלקוחות שנמצאים בסטטוס מסוים ולאפשר לנו לחתוך את המידע בצורה של תצוגה ייעודית עבור התהליך.

סיבה מספר 2 – תקשורת בין הגיליונות

ששונה ממערכות לניהול לקוחות(CRM) ברוב המערכות לניהול משימות אין אפשרות לדבר בין הגיליונות השונים. לעומת זאת Airtable – איירטייבל כן מאפשרת לנו לדבר בין המודולים(גיליונות) ונותנת לנו את האפשרות לדעת מה מקושר לכל לקוח וכל פרויקט.

סיבה מספר 3 – שימוש בממשק תשלומים

אחת הבעיות המרכזיות שחברות וארגונים נתקלים הם היא נושא התשלומים. בדיוק בשביל זה חברת איירטייבל – Airtable מציע ממשק תשלומים שניתן לחברו למספר רב של מערכות. לצערנו עדיין לא מצאנו מערכת ישראלית ייעודית שיכולה לעשות זאת באופן אוטומטי מבלי אינטגרציה אך עדיין הפתרון קיים ומאפשר לעבוד על המערכת.

Airtable Logo Png, Transparent Png - vhv
AIRTABLE LOGO
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם