ניהול משימות מעולם לא היה קל יותר!

ניהול משימות ב-CRM

ארגונים רבים פונים לרכישת מערכת CRM במטרה פשוטה והיא שיפור היכולת לניהול משימות בתוך הארגון. למרות מטרה פשוטה זו, מעט מאוד ממערכות ה-CRM מעניקות פתרון של 100% לתהליך וגורמות לארגון לעבוד על מספר מערכות. אז אלו מערכות CRM יש שכן יכולות לתת מענה לניהול המשימות ואלו מערכות יש לצורך ניהול משימות בלבד? במאמר זה אנו נציג בפניכם 3 מערכות לניהול משימות שיעשו לכם מהפכה בניהול המשימות והפרויקטים.

ניהול משימות במערכת מאנדי (MONDAY)

רבים נוטים לחשוב שמערכת מאנדי (Monday) הינה מערכת CRM אך הפך הוא הנכון. מערכת מאנדי (Monday) הינה אחת ממערכות לניהול משימות המובילה בעולם. מערכת מאנדי (Monday) מעניקה ללקוח את הכלים הטובים ביותר לניהול משימות ופרויקטים באמצעות שיטת עבודה פשוטה שמאפשרת ליצור רשומה(ITEM) בעצם לנהל אותו באופן שמנהל המשימה היה מעוניין. כלומר נניח ושמנו משימה לביצוע ביום שני וברגע שהמשימה הזאת מושלמת אנחנו רוצים לעבוד למשימה הבאה נוכל לעשות תהליך אוטומציה פשוט בתוך מערכת מאנדי ובכך להתחיל לבנות תרשים של משימות שיוביל את הפרויקט לשלב הבא.

מאנדי (Monday) מציגה ללקוח את הפרויקט ובתוכו המשימות לביצוע ובכך כל תצוגה תשמש כפרויקט ואתם תוכלו לנהל את המשימות של אותו פרויקט ביחד עם המבצעים של המשימות ולקבל תמונה עדכנית. בנוסף לזאת מאנדי מאפשרת ללקוח לקבל תמונת מצב עדכנית בצורה של תרשים גאנט מה שמקל על הארגון או מנהל המחלקה לדעת באיזה שלב נמצא הפרויקט.

  • חשוב לדעת: מערכת מאנדי על אף שהיא מערכת ניהול משימות יש לה מספר כלים שבהחלט יכולים לתת מענה לארגון ממש כמו מערכת CRM. ההמלצה שלנו היא לשלב בין מערכת CRM למערכת ניהול המשימות מאנדי (Monday)
פתרון מאנדי (MONDAY) למערכת CRM

ניהול משימות במערכת סיילפורס (SALESFORCE)

בעולם מערכות ה-CRM אין כמעט אחד שלא שמע על מערכת סיילספורס (Salesforce). המערכת הוותיקה יודעת להעניק לארגון את הפתרון הטוב ביותר מכלל מערכות ה-CRM המובילות שקיימות כיום בענף. מערכת סיילספורס (Salesforce) תעניק ללקוח את האפשרות לבצע מעקב אחר המשימות, לבנות דוחות לביצוע וכמובן לתת מעקב למנהלי הפרויקט. שימוש במערכת CRM שיודעת לנהל משימות וגם לנהל פרויקט אינו דבר מובן מאליו ובדיוק בשביל זה יש את המערכת הזאת שממשיכה להתפתח.

  • חשוב לדעת: הטעמת מערכת CRM של סיילספורס (Salesforce) אינה זולה כלל רוב חברות הטעמה נאלצות להעסיק מומחה שיודע לעבוד על המערכת ולפתח את הכלים הדרושים ללקוח. אך רבים נאלצים להשתמש בפרילנסרים שעלות שלהם גבוהה יותר.
כיצד ליצור אוטומציה במערכת סיילספורס (SALESFORCE)

ניהול משימות במערכת טרלו TRELLO

המערכת האחרונה שאנחנו נציג הינה המערכת הנוחה ביותר לניהול משימות ופרויקטים והיא מערכת טרלו (TRELLO). השימוש במערכת טרלו (TRELLO) הינו פשוט ולא מצריך ידע רב או ניסיון קודם בניהול משימות. מערכת טרלו (TRELLO) מרכזת עבורכם את המשימות לפי סטטוסים, מסייעת בניהול הפרויקט ובכך מעניקה למבצע את היכולת לעקוב אחר המשימות ולראות את סטטוס הפרויקט. שילוב מערכת CRM עם מערכת טרלו (TRELLO) תעניק לארגון לדעת בכל רגע נתון כולל נקודת מבט רחבה שתסייע למנהלים לקבל החלטה.

טרלו (TRELLO) מתגאה בממשק נוח לניהול ועיצוב חדשני שמאפשר לעדכן סטטוס משימה או פרויקט ממש בלחיצת כפתור. כמוכן טרלו (TRELLO) מאפשר לנו להשתמש במספר כלי API על מנת לשדרג את חווית המשתמש במערכת מה שהופך אותה למערכת הפשוטה ביותר לניהול משימות ופרויקטים ביחד עם מערכת CRM זה בהחלט שילוב מנצח

תכירו את טרלו (TRELLO)
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם