מערכת ה-CRM פאוורלינק ידוע כאחת ממערכות ניהול הלקוחות המובילות בישראל.
השימוש בממשק המשתמש של פאוורלינק מצליח להשאיר אבק למספר רב של מערכות CRM ישראליות ובהחלט מפתיע את המשתמשים.
למרות זאת איך יתכן שמעט מאוד מהמשתמשים מכירים את הפיצ'ר שמאפשר לעשות שדות מותנים במערכת?
אז לפני שאנחנו ממשיכים ונותנים לכם דוגמא לשדה מותנה בואו ננסה להבין מה זה בכלל?
מה זה שדה מותנה?
כמעט רוב המשתמשים במערכות ה-CRM מכירים ויודעים כיצד ליצור שדה מערכת ממגוון רחב של סוגים כגון:
- שדה מספר
- שדות סיכום נתונים
- שדות נוסחה
- דואר אלקטרוני ועוד.
דוגמא לשדות אלו הינה דוגמא בסיסית בלבד, אך השימוש בשדות יותר חכמים ממש לא פשוט בכלל.
כאשר אנחנו מדברים על שדות מותנים אנו מבינים כי השימוש הקלאסי ביצירת שדות אינו מספיק כיום ועלינו להקים שדות מותנים.
שדה מותנה הינו שדה שתלוי בגורם משתנה נוסף.
נניח ואנחנו רוצים להקים שדה שנקרא לו "סטטוס לקוח" ובמידה ו-"סטטוס הלקוח" שווה "ללא רלוונטי" נרצה שיופיע שדה נוסף ויהיה כחובה.
השדה הנוסף שיופיע או יתווסף לתצוגת השדות שלנו יהיה כחובה ובוא עלינו למלא את "סיבת ההפניה ללא רלוונטי".
זה מהותו של שדה המותנה להעניק לנו את האפשרות לבצע התניה למספר שדות שונים שיעשו מספר פעולות שונות.
שדה מותנה בפאוורלינק? למה לא הרבה מכירים?
אז למה לא הרבה אנשים מכירים את האפשרות לבצע שדה מותנה בפאוורלינק זו שאלה טובה.
יתכן ופאוורלינק אינה ממהרת להציע שדות כאלה ללקוחותיה ממגוון רחב של סיבות, אך אם תפנו אליהם ותבקשו לבצע התניה לשדות מסוימים בוודאי שתענו בחיוב.
הפיצ'ר זה מעניק למערכת ה-CRM של פאוורלינק עוד כלי נוסף ויתרון יחסי על המתחרים בשוק הישראלי, ובהחלט יודע למקם אותה גבוה משאר המתחרים.
לעומת זאת חשוב לציין כי מערכות בינלאומיות כגון ZOHO או Salesforce מעניקות את האפשרות להתניות כבר בתוך החבילות הבסיס ומבלי תשלום נוסף.
לבסוף חשוב לזכור כי פיצ'ר זה נהיה נפוץ יותר ויותר במערכות ורבים מהמשתמשים במערכות ה-CRM השונות מחפשים כלים שיעניקו להם פשטות ויעילות.