Voicenter – וויסנטר מובילה את מהפכת ה-AI בעולם הטלקום!

israel CRM voip2

Voicenter – וויסנטר הינה אחת מחברות הטלקום המובילות בישראל זאת רבים יודעים.

החברה ישראלית מצליחה להציג יתרונות רבים ביחס למתחריה.

כיום Voicenter – וויסנטר ממשיכה להוביל ונחשבת מובילה את מהפכת ה-AI בענף.

במהלך חודש פברואר 2025, קיימנו ראיון ראשון עם איתי נביא מנהל השיווק בעת כניסתו לתפקיד.

איתי ענה לנו על שאלות על ענף הטלקום, התפקיד החדש וכמובן מהפכת ה-AI שמובילה החברה בענף הטלקום.

ראיון עם איתי נביא – מנהל השיווק Voicenter – וויסנטר

itay navi israelcrm
איתי נביא, מנהל השיווק של חברת Voicenter – וויסנטר

את הראיון עם איתי נביא אנחנו עורכים במשרדי החברה של Voicenter – וויסנטר.

האווירה בחברת הטכנולוגיה המובילה תמיד מפתיע אותנו באנרגיות שעוברות במסדרונות.

אווירת הבית והתחושה החמה היא זאת שמובילה גם את עובדי החברה וזה רואים מיד שנכנסים.

לאחר שיחה קצרה עם הצוות התחלנו את הראיון עם איתי והדבר הראשון שאיתי אמר לנו היה ״אתם חייבים להכיר את המוצרים החדשים שלנו״.

התלהבות הרבה שהוא הציג בתחילת השיחה היא בדיוק הסיבה למה חברות כמו Voicenter – וויסנטר צומחות גבוהה יותר.

איתי שמחנו מאוד לבוא ולהתארח אצלכם

״תודה גיל, שמחנו מאוד שבאתם כמו שאתה יודע אנחנו כבר מכירים לא מעט שנים״

איתי קודם כל ברכותי על התפקיד.

אין ספק שזה מאתגר להיכנס לתפקיד חדש בתקופה של חדשנות כמו ה-AI ועוד.

״בעידן שבו חוויית לקוח, יעילות תפעולית וצמיחה עסקית הופכים לערכים מכריעים, עולה הצורך בחדשנות ובכלים מתקדמים, אין ספק.

זה למה אנחנו משתדלים לספק כלים מתקדמים לארגונים שיוכלו להפיק את המיטב מכל אינטראקציה עם הלקוח.

חשוב לי שתדעו נתון מדהים!

כ-80% מהאינטראקציות העסקיות עדיין מתרחשות דרך שיחות קוליות, אך ללא טכנולוגיות מתאימות.

המידע המופק בשיחות אלה נשאר פעמים רבות ב"שטח אפור" – לא מנוצל ואינו מניב תועלת מלאה לא לנציג ולא למנהל.

בדיוק כאן נכנסת לתמונה היכולת לשלב בין מרכזיה טלפונית בענן לבין בינה מלאכותית(AI).״

איתי איך זה באמת בא לידי ביטוי? כיצד מהפכת ה-AI משפיע עלינו בענף הטלקום?

מהפכת ה-AI בענף הטלקום

״הבינה המלאכותית מחוללת שינוי עצום והייתי אפילו אומר דרמטי בענף הטלקום.

תחשבו על זה שבעבר, מרכזיות היו מסתפקות בניתוב שיחות וביכולות הקלטה בסיסיות.

כיום?

מדובר במערכות חכמות המסוגלות לנתח שיחות קוליות בזמן אמת, לתמלל אותן לטקסט, לזהות רגשות.

זה מדהים אנחנו חייבים לציין, בטח שאחת הדרישות של לקוחות מאיתנו ישראל CRM זה לתת כלים ניהולים.

בוודאי, היום מנהלים יכולים לקבל תובנות ניהוליות באמצעות כלים אלו ויותר מזה, קבלת החלטות מדויקת יותר.

ותוצאה? מוקדים טלפוניים אינם רק "מערך שירות", אלא חממה שמייצרת נתונים ומספקת ערך לכל שרשרת הארגון.״

אין ספק שהדברים של איתי מחזקים את המגמה המתחזקת בענף מערכות המידע.

יותר ויותר חברות ובוודאי מנהלים מעוניינים לשלב AI בפעילות שלהם.

אלה מחזקים את המגמה ש-Voicenter – וויסנטר מובילה.

כוחה של בינה מלאכותית(AI) במוקד הטלפוני

איתי ממשיך ומספר כי כוחה של הבינה המלאכותית מעניק יתרונות רבים.

״לצד יתרונות שמרכזיות בענן מציעות, שילוב ה-AI במרכזיה הטלפונית הוא חובה ומעניק יתרונות רבים.

יתרונות כמו תמלול שיחות לדוגמא.

מערכת הבינה המלאכותית מתמללת את כל השיחות לטקסט באופן רציף.

כך, מנהלים יכולים לעיין במהירות בתוכן השיחה ולאתר בעיות או הזדמנויות בלא צורך להאזין להקלטות ממושכות.

חיסכון הזמן הוא אדיר, והאפשרות לחפש מילות מפתח בתמלול פותחת פתח לבקרה יעילה הרבה יותר.

דוגמא נוספת שבינה מלאכותית מעניקה לנו היא יכול לזהות ולנתח רגשות.

ניתוח רגשות (Sentiment Analysis) הוא תחום שמתפתח מאוד בשילוב AI.

ה-AI מזהה רגשות שעולים בשיחה – חיוביים או שליליים.

בנוסף לזאת הוא מסייע לנו לזהות מצבים של סכנת נטישה או כעס מצד הלקוח.

זה מאפשר זיהוי מהיר של לקוחות מאוכזבים.

במצב שכזה מנהל יכול לקבל התראה ובאמצעות התערבות מדויקת ניתן להבטיח טיפול איכותי ושימור הלקוח בזמן אמת.

אינטגרציה ואוטומציה: מנוע לצמיחה עסקית

איתי עוד מציין בפנינו כי הבסיס לשימוש בבינה מלאכותית(AI) הוא היכולת לבצע אינטגרציות ואוטומציות.

״אחד ההיבטים המשמעותיים המגדירים מרכזיה טלפונית מתקדמת הוא היכולת שלה להשתלב בסביבה העסקית הקיימת.

Voicenter – וויסנטר מספקת סט כלי API רחב המאפשר אינטגרציה עם מערכות ה-CRM וה-ERP של הארגון.

האפשרויות הבולטות ביותר הם חיוג ישיר או במילים מוכרות יותר קליק טו קול (Click2Call).

אפשרות זו כמו גם הקפצת מסך עוד לפני המענה לשיחה הנכנסת מסייעות לשיפור חווית הלקוח(CX).

יחד עם אלה ניתן לשלב חייגן והקלטות שיחה.

כך שבינה מלאכותית ביחד עם הנקודות הללו בהחלט מעניקות ערך מוסף עצום למשתמשים במערכת של Voicenter – וויסנטר.

מהפכת ה-AI – לא רק לעסקים גדולים

אחד הדברים העיקרים בשיחה עם איתי, הוא מדגיש שהמהפכת ה-AI היא לא רק לעסקים או ארגונים גדולים.

״הכלים הקיימים בעולם הבינה המלאכותית הם כל כך נגישים שפשוט כמעט כל עסק יכול לשלב אותו במרכזיה שלהם.

בעבר, יכולות מתקדמות כמו תמלול שיחה וניטור רגשות היו נחלתם של ארגונים גדולים בלבד.

היום?

למי שעובד עם המודל הגמיש של Voicenter – וויסנטר, כל עסק יכול לאמץ את הטכנולוגיה המתקדמת.

ביחד עם מרכזי הפיתוח שלנו בישראל ובאירופה, אנו מצליחים לעדכן את המוצרים בהתאם לדרישות השוק המקומי והעולמי."

מציין איתי וממשיך

כך אנו מבטיחים להישאר תמיד בחוד החנית ולהמשיך להציע ללקוחות את חוויית המשתמש הטובה ביותר.

לסיכום

לסיכום איתי מציין בפנינו את הדברים הבאים

״אין ספק ששילוב בינה מלאכותית במרכזיה הטלפונית הוא הרבה מעבר לגימיק טכנולוגי.

כשהשיחות הקוליות עדיין מהוות את רוב האינטראקציות העסקיות, AI הופך לכלי מפתח לחוויית לקוח יוצאת מן הכלל.

טלפוניה בענן חוסכת בעלויות תשתית, מאפשרת עבודה מכל מקום בעולם, ומעניקה לארגון גמישות אופטימלית.

תוסיפו לכך מערכות שתומכות בתהליכי אוטומציה ואת כלי ה-API העוצמתיים – ותקבלו פתרון מקיף הנותן מענה לכל שלבי המוקד.

לסיום אפשר לומר כי Voicenter – וויסנטר נמצאת בחזית הטכנולוגיה.

היא מצליחה להוביל את השוק הישראלי בתחום פתרונות הטלפוניה מבוססת הענן וה-AI ובהחלט יצרה מהפכה בתחום.

איתי אין ספק שמי שרוצה לקחת את העסק או הארגון שלו צעד אחד קדימה צריך בהחלט ליצור איתכם קשר.

אנחנו רוצים לומר לך תודה וכמובן לכל חברת Voicenter – וויסנטר על המידע הרב שהענקתם לנו.

מי שמעוניין ליצור קשר עם חברת וויסנטר יכול לעשות את זה בהשארת פרטים ממש פה – לחצו להשארת פרטים

  • גילוי נאות – חברת ישראל CRM ועוד חברות בקבוצה שותפים עסקיים של Voicenter – וויסנטר
שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם

0