צעד מתבקש! פאוורלינק (Powerlink) מתמחרת את עצמה מחדש!

ISRAELCRM PRICE

לאחר מספר רב של שנים חברת פאוורלינק (Powerlink) עושה צעד נוסף קדימה להפוך להיות חברת ה-CRM המובילה בישראל.

פאוור לינק (Powerlink CRM) אשר שיחררה מספר עדכונים למערכת שלהם בשנת 2021 כאשר המוביל ביניהם הוא המעבר הכמעט מלא למערכת מבוססת React שמסייעת לשפר את חווית המשתמש במערכת.

כעת לאחר שהחלה לעשות שינוים ברמת המערכת, הגיע הזמן שלהם לעדכן את תמחור החבילות השימוש במערכת ולבצע התאמה לצרכים החדשים של המשתמשים כיום.

החבילות של פאוורלינק (Powerlink Crm)

אז לאחר מספר שנים שחברת פאוורלינק הציעה ללקוחותיה כ-4 חבילות שימוש עבור המשתמשים במערכת ה-CRM התקבלה החלטה לבצע את השינוי מתבקש בתמחור החבילות.

פאוורלינק צמצה את מספר החבילות שלה מ-4 חבילות שהעניקו לה גיוון רחב יותר של לקוחות שלא תמיד נכון עבור החברה ובוודאי עבור הלקוחות הפחות מנוסים בשימוש במערכת CRM ל-3 חבילות בלבד.

בנוסף לשינוי זה פאוורלינק כיום מציעה חבילה חודשית או שנתית אשר מציע ללקוח חסכון של 20% בעלות החודשית בהתחייבות לשנה(חשוב לנו לציין שלקוחות קיימים לא חוו שום שינוי במחיר) .

אז איזה חבילות חדשות יש לפאוורלינק? למי מתאימה כל חבילה ומה אנחנו ממליצים?

חבילות המערכת של פאוורלינק והמחיר שלהם – ISRAELCRM

תכירו את Standard

חבילת Growth היא הגרסה החדשה של החבילה הוותיקה ביותר של פאוורלינק שבעבר נקראה "business+".

חבילה זו מציעה שיפור משמעותי ביחס לגרסה הקודמת שלה ואפשרת לנו לנהל כ-25,000 לקוחות לעומת כ-10,000 לקוחות בגרסה הקודמת.

שינוי נוסף מתבקש הוא בכמות תהליכי העבודה אשר מציעה החבילה כאשר בגרסתה הקודמת חבילת "Growth+" הציעה רק כ-20 תהליכי עבודה וכיום "Growth" מציעה ללקוח הסופי כ-30 תהליכי עבודה באותה עלות.

מה חסר בחבילת "Standard"?

אז כמו שציינו לחבילת "Growth" יש מספר יתרונות לעומת הגרסה הקודמת שלה אך עדיין חסר לה מספר פיצ'רים בסיסים שיקפיצו את החבילה הזאת קדימה.

לאחר שבחנו את חבילת "Growth" היינו מצפים מחברת פאוורלינק להוסיף מספר כלים נוספים לחבילה הבסיסית שלה בכך שתאפשר לנהל תהליכים מותנים בזמן ואפשרות להוספת כללי פריסה של התצוגה.

דבר נוסף שחסר כיום לחבילת "Growth" זה שדות חישוביים או במילים אחרות שדות נוסחה שיסייעו דווקא לארגונים או עסקים קטנים שהיו צריכים לבצע חישובים בסיסים בעקבות המחסור בכח האדם.

למי מתאימה "Standard"?

למרות החסרונות שציינו לחבילת Growth היא כנראה עדיין החבילה המתגמלת ביותר ביחס למערכות CRM ישראליות אחרות.

אז למי חבילת Growth מתאימה? אנו חושבים שעסקים עד 3 עובדים יכולים להנות מהמערכת הזאת בצורה מצוינת ולקבל את היתרונות של פאוורלינק מציעה ללקוחות שלה באמצעות המערכת.

בנוסף לזאת חשוב לזכור כי שימוש במערכת CRM נועד בעיקר לניהול הלקוח וריכוז המידע הקיים בארגון כך שגוף קטן יכול להסתפק בחבילה זו.

תכירו את "Professional"

חבילת "Professional" היא הגרסה המומלצת ביותר וגם לדעתנו המשתלמת ביותר במערכת פאוורלינק עבור רוב החברות במשק הישראלי.

חבילת Professional כיום מציעה לנו מספר שינויים מתבקשים לדוגמא כמות תהליכי עבודה כיום היא 50 לעומת 30 בגרסתה הקודמת מה שהיה מקשה על העבודה של ארגונים בעלי ריבוי תפקידים.

שינוי נוסף הוא כמות המידע הקיים בארגון, כמו שציינו במאמרים קודמים כמות המידע בארגונים תמשיך לגדול כך שהגדלת כמות הלקוחות הקיימים ונפח האחסון היה בהחלט מתבקש.

מה חסר בחבילת "Professional"?

כאשר התחלנו לבדוק את חבילת "Professional" בגרסתה החדשה היה חסר לנו מספר כלים שמתאמים בעיקר לארגונים בינונים וגדולים בתחום השיווק.

החבילה החדשה לא הציע לנו שדרוג משמעותי במיוחד ולא מציעה לנו תהליכים מותנים בזמן מה שאפשר להשיג רק בחבילה הגבוהה ביותר של מערכת פאוורלינק כך שעדיין אנחנו לא יכולים לבצע פעולות שיווקיות באופן יזום

בנוסף לזאת אנו היינו מצפים שחבילה בסדר גודל של 50$ בהשוואה למערכות בינלאומיות כמו ZOHO CRM או PIPEDRIVE תהא מסוגלת להעניק ללקוח כלים שהפכו להיות בסיסים כמעט בכל מערכת CRM.

למי מתאימה "Professional"?

אז כמו שציינו בסעיפים הקודמים חבילת "Professional" מתאימה בעיקר לארגונים בינונים וגדולים ומאפשרת להם לנהל את קהל הלקוחות שלהם בצורה הטובה ביותר.

בנוסף לזאת חבילת Professional מכילה שדות חישוביים ומאפשרת לנו לנתח את המידע בצורה טובה יותר באמצעות שדות אלו כך שההמלצה שלנו היא להתחיל בכל מצב עם חבילת "Premium".

תכירו את Unlimited

החבילה הגבוהה ביותר של מערכת פאוורלינק היא המתגמלת ביותר שלה.

חבילת Enterprise מציעה משתמש במערכת לנהל לקוחות ללא הגבלה, תהליכי עבודה (Workflow) ללא הגבלה וכמו שמה Enterprise.

בחבילה זו אין לנו יותר מדיי להרחיב ההבדל המשמעותי בינה לבין החבילת Professional הוא בעיקר בתהליכי המותנים בזמן מה שאנחנו היינו מצפים שהיה גם בחבילות האחרות אך עדיין לא התקבלה החלטה לעשות זאת.

בנוסף לזאת חבילת Enterprise מציעה לנו את האפשרות לחלונית קופצת בתוך מערכת ה-CRM של פאוורלינק (POPUP) שמאפשר למשתמש לחבר מערכות חיצוניות למערכת ובכך להימנע לצאת מהממשק.

למחירון פאוורלינק ולהבדל בין החבילות – להרשמה לחצו כאן!

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם