3 אוטומציות ואינטגרציות שחייבים במערכת ה-CRM

בשנת 2021 ענף מערכות CRM נמצא בצמיחה מתמדת ויותר חברות מחליטות לשדרג את מערכת ה-CRM שלהן. למרות רצון זה רבות החברות שנוטות שלא לעשות שינוי שיכול להשפיע על הפעילות השוטפת של הארגון ובכך ברוב המקרים נשארים במקום או נאלצות להתפשר ולצרף מערכת נוספת לפעילות הארגונית.

כמובן שמטרת החברות היא למנוע כמה שיותר הפרעות לתהליך המכירה או השירות, ואנחנו דיי מבינים אותם הרי בסופו של דבר אף ארגון לא יהיה מוכן לשינוי ארגוני בטווח בינוני ארוך. אז מה אפשר עוד לעשות על מנת להקל את העבודה ואיך ניתן לשלב את מערכת CRM בתהליך בעזרת אינטגרציות פשוטות ואוטומציות ארגוניות? במאמר הקרוב ננסה לתת לכם מספר אינטגרציות ואוטומציות שכל מי שיש לו מערכת CRM חייב להכיר ולחברם.

אינטגרציות שחייבים במערכת CRM

  1. התממשקות למערכת טפסים – מערכות CRM רבות מציעות לנו פתרונות ביניים בכל הקשור לשליחת טפסים. מערכת CRM אחת שלקחה את הנושא צעד אחד קדימה(מלבד SALEFORCE) היא מערכת זוהו (ZOHO). כל מי שירכוש את מערכת זוהו יוכל ליהנות ממערכת ZOHO SIGN. בעזרת אינטגרציה פשוטה באמצעות PLUGIN תוכלו להתחיל לעצב טפסים, להוסיף שדות למסמך וחתימות בכל מקום שצריך בתוך הטופס ובכך לחסוך זמן רב בתהליך שליחת הטפסים ללקוח.
    כמובן שיש מערכת CRM שמציעות פיצ'רים דומים אך בסופו של דבר כל מערכת CRM צריכה את האפשרות הזאת כיום. אם אין לכם את זה במערכת שלכם אתם צריכים לשדרג את המערכת בהקדם.
  2. התממשקות למערכת שליחת הודעות Whatsapp – על מערכת Whatsapp אין כמעט מישהו שלא שמע. כיום על מנת להישאר רלוונטי בעולם המסרים הישירים ללקוח והקשר מולו כל ארגון חייב לבצע אינטגרציה של חיבור Whatsapp למערכת CRM. חיבור של מערכת זו למערכת CRM יסייע לארגון להיות פרודוקטיבי יותר ויעניק לארגון אחוזי פתיחה גבוהים הרבה יותר.
  3. התממשקות ליומן גוגל או 365 – לאחרונה אנחנו נתקלים בהמון חברות שפשוט מוותרות על חיבור של יומן הפגישות שלהם למערכת CRM ממגוון רחב של סיבות "לא עובד כמו שצריך", "לא מסוכרן ליומן" ועוד סיבות אחרות. למרות זאת עלינו להבין שאיטנגרציה זו חייבת לקרות ועלינו המשתמשים לקבל אותה בכל מצב אחרת זמן העבודה שלנו על עדכון מידע יהיה רב יותר ויאלץ אותנו לא להסתמך על מערכת CRM.
אינטגרציה למערכות

אוטומציות שחייבים למערכת CRM

  1. שליחת תזכורות ללקוח – ארגונים רבים מבזבזים זמן רב בשליחת תזכורות ללקוח לגבי פגישות, מילוי מסמכים ועוד מגוון של פעולות שגובות זמן רב אצל נציגי המכירות והשירות. בצעו אוטומציה בתוך מערכת ה-CRM שלכם ובכך תצליחו לחסוך זמן רב.
  2. הפניית לקוחות ללא רלוונטי – אוטומציה הכרחית זו היא בעיקר לאנשי מכירות המנסים להשיג מספר רב של פעמים לקוח ולא מעבירים אותו ללא רלוונטי. ביצוע אוטומציה שתקבע כי בתנאי מסוים הלקוח יעבור "ללא רלוונטי" לדוגמא בכל 6 ניסיונות חיוג ללא מענה נעביר את הלקוח ללא רלוונטי. תסייע לארגון לנהל את המכירות והלידים בצורה טובה יותר.
  3. שינוי סטטוסים אוטומטים – לפעמים קורה שנציג מכירות מעדכן פרטים במספר רובריקות ועליו לעדכן בו זמנים במספר מקורות שונים. שימוש באוטומציה שברגע שסטטוס לקוח משתנה אז גם סטטוס פגישה השתנה או ההפך יחסוך עדכון כפול של נתונים ויחסוך לכם זמן בשוטף.

לבסוף כמובן שיש אינספור אוטומציות ואינטגרציות שמתאימות לארגון בתחום הרלוונטי אך הנקודות שציינו פה הם החשובות ביותר. הקפידו לוודא שבכל מערכת CRM לרכישה יש לכם את האפשרויות האלה וכמובן API מלא שיאפשר לכם לחבר כמעט כל מערכת.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם