3 מערכות CRM מומלצות לשירות לקוחות

מערכת CRM מומלצת

עולם מערכות ה-CRM הינו רחב מאוד. אך כמו בכל תחום גם במערכות CRM יש התמחויות שנועדו להקל על הלקוחות. במאמר הנוכחי אנחנו נתמקד במספר מערכות CRM בתחום שירות הלקוחות וננסה להבין איזה מערכת יכולה להתאים לנו ומה היתרונות והחסרונות של מערכות אלה.

מערכת CRM מספר 1 – זנדסק – zendesk

Zendesk integration — amoCRM

מערכת zendesk היא מערכת CRM שהוקמה בשנת 2007 שמטרתה העיקרית היתה ליצור תוכנה שתסייע לשפר את הקשר של העסקים עם לקוחות פוטנציאלים ולקוחות קיימים. מאז ועד היום zendesk צמחה במאות אחוזים וכיום נחשבת לאחת ממערכות ה-CRM המובילות בעולם בתחום שירות הלקוחות. zendesk מציע מגוון רחב של שירותים כגון: ניהול מערך קשרי לקוחות(הפעילות העיקרית של zendesk), מערכת CRM קלאסית לניהול מכירות, אפשרות לשליטה מרחוק ועוד. zendesk מציבה לעצמה יעד מאוד ברור והוא להיות מערכת CRM המובילה בתחום שירות הלקוחות וכרגע היא בהחלט בדרך לשם.

יתרונות של מערכת CRM זנדסק zendesk:

  1. zendesk מציעה מגוון רחב של ערוצים על מנת לשמור על קשר מול הלקוחות(Omnichannel) כלומר גישה מלאה ללקוח החל שליחת דואר אלקטרוני, מענה טלפוני, צ'ט ומסנג'ר. zendesk בהחלט מצליחה לחבר בין כל האמצעים האלה.
  2. zendesk מציעה ממשק פשוט וקל להפעלה כמעט שכל אחד יכול להשתמש בו לצורך ניהול מערכת קשרי הלקוחות שלו ושירות הלקוחות.
  3. zendesk בסעיף הראשון ציינו את הערוצים שחברת zendesk מציעה לנו כלקוחות אך אחד הכלים המשמעותיים שלה הוא תוכנת קולית שמאפשרת ללקוח לומר את הבעיה שלו מבלי צורך בלפרט בכתב ובכך מסייעת לו לפתור את הבעיה.
  4. zendesk כיום מציעה תמיכה מלאה בעברית מה שיכול בהחלט להקל על מרכזי השירות בישראל ובכך תוסיף מערכת zendesk לסייע לארגונים.

חסרונות של מערכת CRM זנדסק zendesk:

  1. zendesk מציעה מגוון רחב מדי של ערוצים כך שחברות שמעוניינות בפשטות צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם יבחרו את מערכת zendesk להיות מערכת CRM בתוך הארגון.
  2. zendesk הינה מערכת זולה כלל והמחיר התחלתי שלה הוא 50 דולר למשתמש או במילים אחרות 160 ש"ח לחודש עבור משתמש אחד שזה מחיר עבור משתמש ברמה הגבוהה ביותר במערכת CRM מקומית.
  3. zendesk תהיה רלוונטית בעיקר לחברות בינוניות וגדולות ופחות מתאימה לגופים קטנים. אנחנו ממליצים לארגונים שמתחת 10 עובדים לבחון מערכות נוספות

מערכת CRM מספר 2 – זוהו דסק – zoho desk

Zoho Desk -ISRARELCRM

על מערכת זוהו – ZOHO CRM רשמו ממש לאחרונה ובהחלט התרשמנו ממנה לטובה. אך לזוהו CRM יש מערכת נוספת שהיא ZOHO DESK שכמו שציינו במאמר הנוכחי היא מערכת CRM לניהול שירות לקוחות. זוהו דסק – ZOHO DESK היא הפלטפורמה לניהול לקוחות של ארגון ZOHO שמאגד בתוכו מספר רב של אפליקציות למגוון רחב של שירותים. מהיכרות שלנו עם מערכת ZOHO DESK התרשמו ממערכת CRM שיודעת להעניק את הכלים הטובים ביותר עבור ניהול קשרי לקוחות או מערך שירות לקוחות.

יתרונות של מערכת CRM זוהו דסק – ZOHO DESK

  1. ZOHO DESK מעניקה לנו את האפשרות לנהל את הלקוחות שלנו בצורה הוליסטית מבלי לצאת למערכות נוספות וצורך להעביר את המידע ממקום למקום בכל עת או במילים אחרות ONE STOP SHOP
  2. ZOHO DESK מאפשרת לבצע השתלטות מרחוק מבלי צורך להתקין תוכנה נוספת מה שיכול לסייע לחברות טכנולוגיות שמעניקות שירות לקוחות ותמיכה ללקוחות ובכך לרכז את המידע והפתרון תחת מקום אחד
  3. ZOHO DESK מתחברת לכל הממשקים של תאגיד ZOHO ומאפשרת למערכת לדבר בשפה אחת

חסרונות של מערכת CRM זוהו דסק – ZOHO DESK

  1. ZOHO DESK אינה מציעה שירות בשפה העברית מה שמאוד מגביל את העבודה עמה אצל חברות ישראליות
  2. ZOHO DESK דורשת תשלום נוסף על המערכת ביחד עם השירותים שהיא כבר מעניקה לנו כגון ZOHO CRM ובכך מייקרת את העלות של השימוש.
  3. ZOHO DESK הינה מערכת שמצריכה ניסיון והבנה בסיסת בעבודה עם מערכת CRM ושילוב מערכות נוספות. לכן יש לבחון אפשרות לקחת שירות תמיכה שוטף של החברה שלצערנו הוא באנגלית בלבד.

מערכת CRM מספר 3 – פאוורלינק – POWERLINK

את מערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK) אנחנו לא צריכים להציג יותר מדי, פאוורלינק היא מערכת CRM הישראלית המועדפת עלינו ואנחנו בהחלט ממליצים להשתמש בה לכל עסק שמתנהל בישראל ומנהל שירות לקוחות ללקוחות ישראלים.

רובריקת שירות הלקוחות של פאוור לינק היא הפשוטה ביותר מבין המערכת שציינו וזה בדיוק כל הקסם של המערכת הזאת. פשטות התפעול מוביל אותה להיות אחת המומלצות.

יתרונות של מערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK)

  1. פאוורלינק (POWERLINK) מעניקה לנו את האפשרות לנהל את מערך שירות הלקוחות בצורה הפשוטה ביותר! האפשרות להוסיף שדות או לשנות את הפרטים בתוך כרטיס השירות במערכת פשוט ונותן למשתמש את היכולת להגיב מהר לשינוים בארגון.
  2. פאוורלינק (POWERLINK) מאפשרת למשתמש לנהל את שירות הלקוחות תחת מקום אחד ונותנת לנו את הכלים ליצור משימות, לתעד הערות ולקבוע פגישות הכל מכרטיס קריאות השירות
  3. פאוורלינק (POWERLINK) מציע מחיר אטרקטיבי ביחס למערכות שציינו ובכך מצליחה להיכנס לרשימה של המערכות שאנחנו ממליצים.

חסרונות של מערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK)

על החסרונות של מערכת CRM פאוור לינק דיברנו במגוון מאמרים אך בסופו של דבר זה מסתכם ב-2 נקודות פשוטות שהם מאוד חשובות.

  1. מערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK) מציעה ממשק פשוט אך לא חדשני מספיק ובעולם שלאחר מגפה וניהול מרחוק הופך להיות חלק בלתי נפרד עלינו להבין שחדשנות היא המפתח להצלחה
  2. מערכת CRM פאוורלינק (POWERLINK) לא מאפשרת להשתמש בתהליכים מותנים בזמן בגרסאות נמוכות ורק במידה וניקח את הגרסה הגבוהה ביותר שלהם שהיא "ללא הגבלה" נוכל להשתמש בפיצ'רים ייחודיים שיקפיצו את מערך שירות הלקוחות שלכם.

לסיכום

לאחר שעברנו על 3 מערכות המוכרות ביותר בישראל בנושא שירות הלקוחות עלינו להבין שיש מערכות CRM נוספות שיכולות להציע פיצ'רים טובים יותר מכל מערכת שהצגנו פה. אך למרות זאת חשוב לזכור כי בחירת מערכת CRM דורש אפיון והבנה לפני הכל ויש לבצע אותו עוד לפני בחירת המערכת הרלוונטית כך שבסופו של דבר אפיון נכון והבנה של הצרכים יכולים לחסוך לכם המון זמן וכסף.

שיתוף המאמר:
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
וואטסאפ
אימייל

אולי יעניין אותך גם