העגלה שלך
- No products in the cart.
סה"כ:
₪0.00
מוצרים נבחרים
כאן זה המקום לכל השאלות שלכם בנוגע להתנהלות השוטפת עם מערכת ה-CRM שלכם. זקוקים לעזרה או מעוניינים להתייעץ?השאירו פנייה ונשמח לענות לכם.
עולם מערכות CRM מתחלק מספר סוגים של מערכות. ישנם מערכות CRM שמעניקות שירותי ניהול לקוחות בלבד, וישנם מערכות שהם הרבה יותר ממערכת CRM כלומר מאפשרות לנהל פרויקטים, הנהלת חשבונות ועוד כלים נוספים שהם הרבה יותר ממערכת CRM.
חברת ISRAEL-CRM מעניקה מגוון רחב של שירותים החל מהטמעת מערכות CRM, יעוץ טכנולוגי, שירותי תמיכה טכנית ועוד. לפרטים נוספים כנסו לקישור הבא – "קישור לשירותים"
ישנם מגוון רחב של כלים על מנת לממשק את המערכת ביניהם מערכת INTEGROMAT ו-ZAPIER המובילות. מערכות מתקדמות בעולם כבר מאפשרות התממשקות ישירה לדפי הפייסבוק, אינטסגרם ווואטצ אפ. ניתן לקבל מידע נוסף בקישור הבא – כניסה לדף כלי העזר.
כן. רוב המערכות היום תומכות בהתממשקות מלאה לדואר אלקטרוני. שימו לב חשוב שהוא יהיה מייל עסקי על מנת שתוכלו לחברו למערכת.
לכל חברה שמכבדת את עצמה חשוב שהיה מייל עסקי עם סיימת של החברה. בנוסף לזאת כיום ישנם הרבה מגבלות על מערכות CRM שונות ואינטגרציות שמצריכות שימוש במייל עסקי בלבד וחברות שאין להם שרת ענן לא יוכלו להשתמש בכלים טכנולוגים רבים.
IT – קישור של Information Technology היא יישום של מחשבים לאחסן, ללמוד, לאחזר, לשדר ולטפל בנתונים, או מידע, לעיתים קרובות בהקשר של עסק או של ארגון אחר.
עלות של מערכת CRM מתחילה במחיר של 100 ₪ למשתמש בתוספת מע"מ כחוק. חשוב לציין שישנם מערכות יקרות יותר ומעניקות יותר כלים ויש מערכות שאף מציעות הרשמה בחינם עם הגבלות מסוימות.
מערכות מבוססות ענן הינם מערכות שמעניקות אפשרות למשתמש גישה למערכת בכל מקום באמצעות האינטרנט ובכך לגשת למידע ולבצע פעולות בכל עת. (מחשוב ענן הוא מודל המאפשר גישה נוחה, על גבי רשת תקשורת ועל פי דרישה, למאגר שיתופי של משאבי מחשב.)
כאשר אנחנו רוצים לרכוש מערכת CRM חשוב לבדוק האם יש למערכות האלה ממשק API מלא שניתן למשוך ממנו את המידע, אפשרות לאינטגרציות למערכות חיצוניות ומערכת ענן.
מדד נסטיה לדירוג מערכות CRM הינו מדד שנועד לדרג את המערכות CRM על ידי 5 פרמטרים מובילים – UX – קיצור של User Experience, UI – קישור של User Interface, תמיכה טכנית, שירות לקוחות, חדשנות.
החזון של חברת ISRAEL CRM הוא להפוך את הפעילות בארגונים לטכנולוגים הרבה יותר בכך שהטכנולוגיה תסייע להם להיות יעילים יותר, חסכוניים יותר מה שיוביל אותם להיות רווחים הרבה יותר.